آمار كوشالي

كوشالي

شنبه، آبان ۰۸، ۱۳۸۹

سایت اینترنتی موسوی:خودکفایی در تولید بنزین سرطان زاست!

نمایش مقتدرانه دولت در تولید کامل بنزین کشور در حالی که مثل پتکی بر فرق صهیونیستهایی که برای تحریم بنزین دندان تیز کرده بودند فرود آمد دنباله های صهیونیستها را هم به حول و ولا انداخت.
وب سایت کلمه (متعلق به موسوی) در حالی که گویا خیلی از خودکفایی کشور در تولید بنزین به حرص افتاده بود طی مقاله ای که بیشتر شبیه طنز بود نوشت:
بنزین تولید شده با شعار خودکفایی، جان مردم را به خطر می‌اندازد و در عین حال به لحاظ اقتصادی هم به صرفه نیست!
نویسنده سایت موسوی که گویا خبر نداشت خالصترین بنزینها هم پس از سوختن حاوی مواد بسیار سمی می باشند در حالی که فکر می کرد کشف تازه ای کرده نوشت:
بنزینی که در پالایشگاه ها تولید می شود سرطانزا است واگر این بنزین سرطان‌زا در اختیار مردم قرار بگیرد مردم را به صورت حاد تری درگیر می‌کند و هزینه تمام شده آن برای کشور نیز بالاتر است!
سایت بانمک کلمه که فکر می کرد فقط بنزینی که تحریم اربابان صهیونیست موسی را ریشخند کند سرطان زاست افزود:
مسائل این چنینی که در مورد آن جان مردم در خطر است را نمی‌توان با ژست گرفتن در عرصه داخلی و خارجی و شعار دادن توجیه کرد. در شرایطی که می‌دانیم سرطانی‌ها هیچ حمایتی نمی‌شوند (!) و هزینه‌های این بیماری کمرشکن است و بیشتر هم در اقشار پایین بروز می‌کند ادامه این روند به هیچ روی جایز نیست . دولت اگر قرار است بنزین تأمین کند نباید به بهای مرگ و سرطان تمام شود.»
گفتنی است چندی پیش کنگره آمریکا با این امید که ایران توان تولید کامل بنزین در داخل را ندارد اقدام به تحریم بنزین در مورد ایران نمود که با استقبال وب سایتهای فتنه گران مواجه شد. اما این اقدام ضدبشری آمریکا بلافاصله با تودهنی دولت مواجه گشته و هم اکنون صددرصد نیاز کشور به بنزین در پالایشگاه های داخل خاک مقدس جمهوری اسلامی تولید می شود.