آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، آبان ۰۶، ۱۳۸۹

امروز دعوا سر چیست ؟

مدتها بود که دلم می خواست کمی مبنایی بنویسم و از لایه سطح به لایه های عمیقتر بروم .
تشدید روند بروز اختلافات فکری در سطح جامعه ؛ امروزه منجر به بروز دو نوع طرز فکر در سطح جامعه ایرانی شده و حوادث فتنه گون سال 88 تعارضات ناشی از این دو نگاه را به متن جامعه برده است .
شاید بتوان گفت که وضعیت موجود چندان دلچسب نیست و در سایه این ساختار دو قطبی متأسفانه بسیاری از مناسبات محبت آمیز حاکم بین مردم ایران از این مدار خارج شده و در حوزه رفتارهای اجتماعی به دلگیریها و کدورتهای مابین فامیل ، دوستان ، همشهریها و ... منجر شده است .
برخی می گویند جامعه امروز ایران دچار سیاست زدگی مفرط شده و از این باب ، دچار مشکلات فوق الذکر شده ایم و برخی هم معتقدند که این اختلاف دیدگاهها ؛ در درون جامعه ایرانی ریشه قدیمی داشته و با تحولات سیاسی چند سال اخیر امکان بروز و ظهور یافته است .
آنچه که در این مجال مورد نظر است ، بیشتر در حوزه اصل و اساس دو نوع تفکری است که امروزه اختلافاتشان به سطح عمومی جامعه کشیده شده و می خواهیم بدانیم که اصل دعوا سر چیست و بر این اساس سایر مباحث موجود در این حوزه مد نظر نیستند .
در پشت صحنه انتقادات و طرفداریهای رایج در لایه سطحی جامعه ایرانی دو نوع ایدئولوژی و مکتب به شدت درگیر شده اند و میدان این نبرد بر خلاف فکر عوامانه برخی ، در داخل مرزهای سرزمینی ایران اسلامی نیست و در محدوده جغرافیایی وسیعی در جریان است .
یک طرف این نبرد بزرگ تفکر لیبرال دموکراسی ایستاده و در سوی دیگر میدان اسلام علوی با نگرش مهدوی صف آرایی نموده است . هر دوی این دو تفکر ادعای جهانی سازی داشته و معتقدند نسخه ارائه شده توسط ایشان همان نسخه شفا بخش بشری است .
اینکه چرا در این برهه از تاریخ جنگ مابین این دو دیدگاه به عرصه های اجتماعی کشیده شده و برای ملتها محسوس شده ، ریشه در قوت گرفتن مکتب اسلام علوی دارد چراکه تا پیش از این تفکر لیبرال دموکراسی دهها سال مشغول یکه تازی در عرصه جهانی بوده و خصوصا پس از سقوط شالوده تفکر کمونیستی در دنیا ، برای خود رقیبی قائل نبوده است .
اما امروز تفکر ناب اسلام علوی که با قیام معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ایران ظهور و پس از چهارده قرن از دوران حکومت امام علی (ع) ؛ بار دیگر مجال عرض اندام یافته است به سرعت در جهان گسترش یافته و طرفداران زیادی پیدا نموده است .
پذیرش اصل این حقیقت که مکتب و نگرش نوظهور اسلام علوی توانایی ایستادگی در برابر مکتب لیبرال دموکراسی را دارد ، سه دهه زمان برده و متولیان اندیشه لیبرال دموکراسی در دنیا طی این سه دهه تمام تلاش خود را صرف سرکوب نمودن ملت ایران به عنوان منادیان مکتب اسلام علوی نموده اند .
قیامهای مسلحانه ابتدای انقلاب ایران در استانهای مرزی ، نفوذ دادن افسران تفکر لیبرال دموکراسی در بدنه مدیریتی انقلابیون تا سطح رئیس جمهور وقت ( بنی صدر ) ، تحمیل جنگ نظامی تحمیلی ، طراحی و اجرای کودتای نظامی از داخل ، طراحی و اجرای حمله نظامی برق آسا و مستقیم (طبس) ، تحریمهای گسترده اقتصادی ، حمایت از گروههای سیاسی منسب به نظام که نرمش بیشتری نسبت به مکتب لیبرال دموکراسی داشتند و تلاش برای روی کار آمدن و قدرت گرفتن این گروهها در داخل نظام اسلامی ، سیاه و زشت نشان دادن چهره نظام آرمانی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و در برابر چشمان میلیونها انسان به تنگ آمده از نظام مدیریتی حاکم بر جهان ، جذب نخبگان و خواص نظام اسلامی با استفاده از حربه های مختلف همچون ثروت ، امکانات ، شهرت و ... به گونه ای که تنشان به آسایشها و لذات دنیا عادت کند و منافع مادی مشترک با صاحبان تفکر لیبرال دموکراسی برایشان ایجاد شود  و در نهایت رودر رو قرار دادن دلدادگان تفکر لیبرال دموکراسی وطنی و عاشقان تفکر اسلام علوی در داخل مرزهای ایران با هدف کند کردن روند روز افزون گرایش ملتها به دیدگاه اسلام علوی که منجر به بروز فتنه های سال 88 تهران شد .
آری ؛ دعوای حقیقی بر سر آن است که آیا مکتب لیبرال دموکراسی با سابقه دهها سال مدیریت جهانی و ادعای کدخدایی دهکده جهانی شایسته ترین است یا مکتب مبتنی بر اسلام علوی بر اساس آموزه های عدالت محور و شاخصه های جامعه مهدوی پیش رو خواهد توانست بشر سرگشته و حیران را به ساحل نجات و رستگاری برساند .
 مدافعان اسلام علوی امروزه با کمک گرفتن از اندیشه های فقهی حضرت روح الله ( ره ) با محور قرار دادن اصل ولایت مطلقه فقیه در صفی واحد و گوش به فرمان نائب برحق امام معصوم ، به افسران و جنگجویان پرقدرتی بدل گشته اند که در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت بسیار آماده و آبدیده شده اند . مجموعه فشارهای صورت گرفته از جانب اردوگاه رقیب طی سه دهه گذشته ، ایشان را آنچنان پرقدرت و هوشمند نموده که در طول سه دهه معادل سه قرن تجربه لیبرال دموکراسی توش و توان یافته اند . 
حال سوالی که از دلدادگان ، فریب خوردگان و مبلغین وطنی تفکر لیبرال دموکراسی مطرح است اینکه شما چرا ؟
البته مخاطب این سوال ، بهائیان ، وهابیها ، اقلیتهای مذهبی و معاندین سابقه دار نظام مقدس جهوری اسلامی نیستند که اساسا در محدوده انتظارات تفکر اسلام علوی نمی گنجند اما جمعی از هم وطنان شیعه و محب امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) که در حوادث فتنه گون سال گذشته نتوانستند آنگونه که شایسته مولایشان بود تشخیص دهند و در دام دشمنان تفکر اسلام علوی افتادند ، مخاطب این سوالات هستند !
عزیزان ، چه شد که دستهای چدنی شیطان را در پشت دستکش مخملی آزادی ندیدید ؛ مگر نائب امام زمانمان از زمان روی کار آمدن رئیس جمهور مدعی تغییر در آمریکا  نسبت به این موضوع هشدار نداده بودند ؟!
عزیزان ، چه شد که از بازگشت بی موقع و عجیب نخست وزیر زمان امام به عرصه سیاست آن هم با شعار « واویلتا که مملکت از دست رفت » در دورانی که شعارها و سبک عمل دکتر احمدی نژاد بیشترین شباهتها را در مقایسه با دولت قبلی (خاتمی و هاشمی)  به تفکرات حضرت روح الله داشت ، شک نکردید ؟!
عزیزان ، چه شد که با دیدن کارنوالهای رقص و آواز پسران بدلباس و دختران بی حجاب در خیابانهای بالای شهر تهران در حمایت از موسوی ؛ در شما تردیدی نسبت به تشخیص غلطتان ایجاد نشد ؟!
عزیزان ، چه شد که با دیدن یا شنیدن خبر حمایتهای علنی و مستقیم دشمنان قسم خورده اسلام علوی و تفکرات ناب امام خمینی (ره) در خارج از کشور از کاندیدای مدعی نخست وزیری امام ، شک احتمالی شما به یقین تبدیل نشد ؟!
عزیزان ، چه شد که به عدم تمکین موسوی و سایر مجریان انقلاب مخملی به قانون اساسی کشور و تبدیل پیروزی بزرگ ملت ایران در عرصه حضور 40 میلیونی و انتخاب رئیس جمهور مکتبی و ولایی ، به آشوبهای خیابانی و فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای دشمن ، از اشتباهات خود پشیمان نشده و از امت هوشمند عذرخواه نشدید ؟!
عزیزان ، چه شد که پس از پایمردی افسران و جنگاوران بصیر و غیور جبهه اسلام علوی و روسیاه شدن دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران ، به جای تشکر از خیل عظیم هوشمندان خالق حماسه نهم دی ، به غر غر کردن در لانه های شغال و رسانه های انگلیسی بر ضد آنها مشغولید ؟!
عزیزان ! ادامه مسیر در شوره زار گمراهی شما را تا کجا خواهد برد ؟ آیا خیانت به خون شهدای انقلاب اسلامی ایران ، بی توجهی به سفارشات حضرت روح الله ، عدم حمایت از ولی فقیه حاضر و نائب بر حق امام زمان (عج) ، متمایل شدن به جبهه دلدادگان لیبرال دموکراسی به عنوان دشمن بی رحم اسلام علوی کافی نیست ؟!
عزیزان ، آیا وقت توبه نصوح و بازگشت به دامان پر خیر و برکت اهل بیت علیهم السلام و رزمندگی در جبهه اسلام علوی فرا نرسیده است ؟!
عزیزان ، به فرموده مولایمان امام علی (ع) « یک ساعت تفکر برترست از یک سال عبادت » ، اندکی بیندیشید که در این مسیر کوتاه و زودگذر حیات بشری به کجا می روید ؟!
فأین تذهبون