آمار كوشالي

كوشالي

چهارشنبه، مهر ۲۱، ۱۳۸۹

میترا حجار ؛ تن نما در آمریکا ، چادر به سر در ایران ؟!
برادر ضرغامی ، خوش میگذره ؟

از عجایب دوران ما ، عادی شدن ریاکاری و دو رنگی در عرصه های مختلف است . افرادی که روزی با کشف حجاب و اصرار بر نمایش عریانی و بی بندوباری ، نظام جمهوری اسلامی را به سخره می گیرند ناگهان در صفحه تلویزیون ظاهر شده و با بر سر کردن چادر مشکی و بر عهده گرفتن نقشی مثبت و در خدمت نظام ، عقل و شعور عمومی را به سخره می گیرند .
این دو رویی و ریاکاری اگر از جانب فردی مانند میترا حجار صورت پذیرد با توجه به جایگاه ایمانی و اعتقادی او چندان دور از انتظار نیست و از یک بازیگر انتظاری جز بازیگری نمی رود اما نقش برادر ضرغامی به عنوان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در مهمترین مرکز فرهنگی کشور در این تمسخر آشکار غیرقابل اغماض است .
باید از این برادر پرسید که پس از چند جلسه همنشینی با مشایی و همسفری با او در مسافرت نیویورک چه تحولی در او ایجاد شده که از یک سو شاهد نامه مشایی به سفیر ایران در تاجیکستان درباره صدور مجوز راه اندازی شبکه تلویزیونی خصوصی فارسی زبان آن هم علیرغم اشکال آشکار قانون اساسی هستیم و از سوی دیگر بازیگران فاسد و مفسد در سیمای ضرغامی همه چیز را به سخره می گیرند !
با این حال زمان نشان خواهد داد که شما متعلق به کدام مجموعه فکری هستید و پس از دوران همسنگری با افرادی همچون گنجی ، ابتکار ، عبدی و جمع دیگری از دانشجویان خط امامی سالهای اول انقلاب که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر نمودید ، چگونه دچار تحول فکری شده و به ساختار اصولگرایانه عصر جدید وارد شدید .
زمان نشان خواهد داد که آیا شما قلبا معتقد به سقوط و چپ کردن همسنگران قدیمی خود هستید یا نه ؟!
زمان نشان خواهد داد که بها دادن و حمایت حداکثری ( مگر زمانی که در اثر فشار افکار عمومی خصوصا ملت اصولگرا مجبور به برخورد شوید) از مجریانی همچون فردوسی پور ، شهریاری ، رشیدپور ، فرزاد حسنی و بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، میترا حجار، فاطمه معتمد آریا ، گلشیفته فراهانی و بسیاری از کارگردانهای سینمایی و تلویزیونی مخالف تفکر اصولگرایی ؛ همه و همه در اثر غفلت بوده و خدای نکرده نیت خاصی در میان نیست .
برادر ضرغامی ، زمان همه چیز را نشان خواهد داد همان طور که نشان داد میرحسین موسوی ، کروبی ، خاتمی ، خوئینیها ، موسوی لاری ، عبداله نوری ، معصومه ابتکار ، اکبر گنجی ، مهاجرانی ، کدیور ، سروش ، مخملباف ، شجریان ، بهزاد نبوی ، حجاریان ، ابطحی و بسیاری دیگر از چپ گرایان در مسیر چپ روی خود چپ کردند و به زباله دان حافظه تاریخی این مملکت پیوستند زمان با صبر حوصله در پی آشکار نمودن چهره واقعی و نیتهای قلبی دیگرانی است که توانسته اند تا امروز خود را به گونه ای دیگر جلوه دهند .
آری گذشت زمان همه چیز را نشان خواهد داد و ملت ایران امیدوار است که همه قصورها ناشی از غفلت باشد . ان شاء الله که اینگونه است !
ان شاء الله که چادر مشکی روی سر خواهر میترا حجار در سریال جدید " گمشده " بر مبنای تحول ایجاد شده در او و برآمده از حقیقت درون اوست !
ان شاء الله که تن نمایی و بی حجابی مادمازل میترا حجار در فیلم هالیوودی "Stellina Blue" ناشی از نیت خیر او در هدایت کردن مردم آمریکا بوده است !  
 ان شاء الله که گربه است !
ان شاء الله که گربه بود !
ان شاء الله که اصولگراها عاقلند !
ان شاء الله منافقین عقلشان می رسد که دلباختگان ولایت عاقلند !
ان شاء الله ...