آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، مهر ۱۵، ۱۳۸۹

اصلاح طلبی بزرگترین دروغ مدعیان وطنی اصلاحات

شاید امروزه و پس از فروکش کردن گرد و غبارهای ناشی از فتنه سال 88 تهران ، بسیاری از مردم بزرگترین عامل شروع فتنه ها را در بیان دروغ بزرگ تقلب توسط مدعیان اصلاح طلبی بدانند .
ادعای دروغی که در ایام پر التهاب انتخاباتی و شور و هیجان حاکم بر طرفداران کاندیداها ، زمینه ساز بروز ناهنجاریهایی شد که هزینه های زیادی را بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و عموم مردم خصوصا تهرانیها تحمیل نمود .
این موضوع که تا امروز پرونده خیانتهای بازیگران اصلی این پروژه بررسی نشده و تنها برخی از پرونده های جانبی همچون حادثه کشته شده های کهریزک ، حمله به خوابگاه کوی دانشگاه و بررسی عملکرد تعدادی از مهره های درجه دوم و سوم فتنه در محاکم قضایی مطرح شده ؛ قطعا از مبانی عقلایی و مصلحت جویانه ای تبعیت می کند که جامعه در آینده ای نه چندان دور مطالبه برحق خود را در محاکمه سران فتنه و بانیان دروغ بزرگ تقلب خواهند یافت .
اما بر خلاف این دیدگاه شایع که بزرگترین دروغ مدعیان اصلاح طلبی را تبلیغ بی سند تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم می دانند ، نظریه ای مبنایی تر وجود دارد که معتقد است دروغ اصلی این جماعت ادعای اصلاح طلبی است .
با نگاهی به آیات روشن قرآن کریم می توان شرح حال این دروغگویان پر مدعا را یافت که سوء استفاده از حربه اصلاح طلبی در مبارزه با راه روشن ایمان به خدا و دین مبین اسلام را در مقاطع مختلف تاریخ به کار گرفته اند .
در یازدهمین آیه از سوره مبارکه بقره می خوانیم :
« وإذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انّما نحن مصلحون »
( و هنگامی که به آنان گفته می شود در زمین فساد نکنید در پاسخ می گویند ما از اصلاح کنندگانیم )
همانگونه که ملاحظه می شود از دیدگاه قرآن بزرگترین دروغ این دسته از منافقین و دو رویان فعال در جوامع اسلامی ادعای اصلاح طلبی ایشان است . جایی که بنا بر نص صریح قرآن و کلام الهی مشغول فساد و گسترش آن در درون جامعه اسلامی هستند و در صورت اعتراض به عملکرد تخریبی ایشان با صدای بلند و به دروغ خود را اصلاح طلب معرفی کرده و مخالفین خود را مخالف اصلاح امور می خوانند .
نگاهی به آیه بعدی همین سوره نشان می دهد که خداوند برای عبرت عموم مردم جامعه اسلامی با شفافیت تمام و بدون هرگونه پرده پوشی بیان می دارد :
« ألا انّهم هم المفسدون ولکن لا یشعرون »
( آگاه باشید ؛ اینها همان مفسدانند ولی فهم موضوع را ندارند )
بیان روشن الهی در رسوا نمودن منافقین امت اسلامی که با شعار اصلاح طلبی ، در عمل به فساد عملی در جامعه مشغولند نشان می دهد که دروغ بزرگ و تاریخی این جماعت ادعای اصلاح طلبی است در حالیکه پایبند به افساد در امور نظام و حکومت مقدس اسلامی هستند .
حوادث فتنه گون سال 88 اگرچه عوارض ناگوار زیادی برای مومنین و دلدادگان حقیقی اسلام عزیز داشت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های بین المللی و همچنین داخلی دچار آسیبهایی نمود لیکن نعمت بسیار بزرگی را هم نصیب این انقلاب  و دلدادگان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای ( حفظه الله ) نمود و آن فرو افتادن پرده نفاق از چهره زشت و نفرت انگیز مدعیان اصلاح طلبی وطنی در عرصه هم پیاله شدن با صهیونیستها ، دولتهای استکباری ، کمونیستها و لیبرالهای فراری ، سلطنت طلبها ، لائیکها و در یک کلام دشمنان قسم خورده اسلام عزیز بود .
امروز چهره حقیقی جریان مدعی اصلاح طلبی و دروغ بزرگشان در این ادعا بر همگان آشکار شده و لا اقل تا بیست سال در ذهن انسانهای این دوره حک شده است . این شاخه از جریان نفاق در کوتاه مدت شانسی برای ترمیم چهره زشت خود در برابر ملت مسلمان ایران را ندارد و سالها وقت نیاز است تا این حوادث از اذهان مردم پاک شده و شرایط برای جولان دادن منافقین مدعی اصلاح طلبی فراهم گردد .
والسلام علی عبادالله الصالحین