آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، فروردین ۲۰، ۱۳۸۸


توهین به پیامبر اعظم ، تشکر ازعموزاده پیامبر اکرم !؟

گفتمان ، همزیستی ، محبت ورزی ، عشق ، تمدن ، کلاس ، عبای شکلاتی

حق است اگر انسان خون بگرید و جان دهد از این غم که فردی منتسب به نظام جمهوری اسلامی ایران و داعیه دار پیروی پیرجماران و مدعی فهم فوق العاده دینی و در لباس عالم شیعی و بالاتر از همه اینها مدعی خویشاوندی رسول خاتم (ص) ، مسئولیت هرگونه هنجارشکنی دینی را شخصا بر عهده بگیرد
مصافحه با زنان ایتالیایی دروغ بود ! علیرغم وجود مستندات مستحکم ... قبول !؟
مصافحه با پیش قراول حمایت از توهین کنندگان به رسول خدا (ص) که اخیرا به مقام ارشدیت مهمترین سازمان امنیتی مخالف جهان اسلام یعنی سازمان ناتو دست یافته را چگونه توجیه کنیم ؟

البته نگاهی به قرآن کریم به ما می آموزد که هیچگاه خویشاوندی با بزرگان به معنای بزرگی نیست و می شود که بزرگترین دشمن گسترش تفکرات دینی رسول خدا (ص) عموی آن حضرت باشدکه مورد نفرین الهی قرار گرفت ولذا تعجبی ندارد که یکی از معروفترین حامیان ، حامی توهین کنندگان به ساحت رسول خدا (ص) از عموزادگان باشد. فأین تذهبون !؟

توضیح : خاتمی روز دوشنبه- 17 فروردین88 برای شرکت در دومین اجلاس «ائتلاف تمدن ها» به ترکیه رفته بود، با «آندرسون فوگ راسموس» دبیرکل جدید ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک و از معروفترین حامیان کاریکاتورهای موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) دست داده و خوش و بش کرده بود.
سوال : به نظر شما اگر امام خمینی (ره) امروز در میان ما بود تجدید حکم سلمان رشدی را برای چه کسی مقرر می فرمود ؟