آمار كوشالي

كوشالي

دوشنبه، دی ۳۰، ۱۳۸۷



واکنش سلحشور به برداشت حمايت از دولت از سريال يوسف پيامبر

ء"فرج ا... سلحشور" کارگردان و تهيه کننده مجموعه "يوسف پيامبر(ع)" با اشاره به برخي مطالب انتقادي نشريات با محوريت سريال مورد توجه مردم ، گفت: احزاب شکست خورده ، نشاني غلط براي پوشاندن مشکلات خود به مردم مي دهند.
برخي از روزنامه ها و نشريات به تازگي در مطالبي توليد و پخش مجموعه تلويزيوني يوسف پيامبر را در جهت حمايت از دولت عنوان کردند.
سلشحور روز يکشنبه در گفت وگو با ايرنا ، افزود: کسانيکه که اين گونه مطالب را در روزنامه هاي خود منعکس مي کنند، مغرض هستند چراکه اساسا طرح اين مجموعه در دوره رياست جمهوري خاتمي تاييد و درسال 81 توليد آن کليد خورد.
وي تصريح کرد: بيمار دلان تلاش دارند در روزنامه هاي خود، اقبال مخاطبان به مجموعه يوسف پيامبر را تحت تاثير قرار دهند ، چراکه دنبال بهانه هستند اما دوره اين حرف ها گذشته است، مردم نشاني غلط نمي گيرند!
کارگردان مجموعه يوسف پيامبر (ع) با اشاره به مضمون شخصيت پردازي و روايت اين اثر ، ادامه داد: اگر با ديدن اين مجموعه، برداشت از يک مديري الهي - مذهبي در ذهن مخاطب ايجاد مي شود که مي توان به دولت نسبت داد، جاي خوشحالي دارد.
وي توضيح داد: ما و رييس جمهورمان همگي مسلمانيم و در مکتب اسلام پرورش يافتيم، حال اگر در کار ما (مجموعه يوسف پيامبر) يک مدير الهي تصوير شده و کارها نزديک به مديريت کشور است، نشانگر نزديکي منبع فرهنگي ماست.
سلشحور در عين حال بحث انتقادي نشريات حزبي از مجموعه يوسف پيامبر (ع) را پايان يافته دانست و گفت : ماهيت طراحان اين نقدها بخوبي براي ما و مخاطبان اين مجموعه روشن است.
مجموعه 45 قسمتي يوسف پيامبراز کارهاي فاخر و تاريخي صدا و سيما است که پخش آن از مدتها در دستور کار سيما قرار داشته و دررديف يکي از پرمخاطب ترين توليدات تلويزيوني درآمده است .
اين مجموعه با استناد به منابع تاريخي و قصص قرآني روايتي متفاوت از يوسف پيامبر را در معرض ديد مخاطبان قرار مي دهد.