آمار كوشالي

كوشالي

چهارشنبه، اسفند ۱۱، ۱۳۸۹

بی شک نقش رسانه ها در تحولات منطقه و پررنگ تر شدن آن به تناسب زمان ، مسئله ای انکار نشدنیست.
با نگاهی به حوادث تلخ و فتنه برانگیز سال 88 در ایران کاملا می توان به این نتیجه رسید ، در تحولات دهه اخیر نقش رسانه های مجازی و فضای اینترنت بسیار کلیدی و قابل توجه بوده و است. از فیس بوک گرفته تا توییتر و یا حتی وبلاگهای بسیار ناچیز و کوچک هر کدام به اندازه خود گامهای بسیار موثری درراه رسیدن معاندین و دشمنان نظام به سمت هدف خود برداشته اند. البته هرچند که به مقدار کافی به نتیجه دلخواهشان نرسیدند اما تاثیرات آن را در فضای جامعه کم و بیش می بینیم.
و حال که اوضاع جهان اسلام و منطقه به طور معجزه آسایی در حال تغییر است ، فرصت مناسبیست تا بر مرکب دشمن(فضای نت و سایبر) سوار شویم وعلیه او بتازیم و از همان طریق(فعالیتهای سایبری) بتوانیم هم حرکتهای به وجود آمده در کشورهای مختلفی چون مصر ، تو نس ، یمن ، بحرین و لیبی را کنترل کنیم و هم به آن ها خط دهی کرد و از طرفی هم می توان با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و ... در کشورهایی که زمینه چنین تحرکات و فعالیتهای اصلاح طلبانه اسلامی را دارند چون عربستان،اردن،آذربایجان و ... جریان سازی کرد و شرایط منطقه و حتی جهان را کاملا مدیریت کرد.
قاعدتا فضای نت و سایبر زمین دست ساز دشمن است و کاملا در اختیار او می باشد و لذا هر گونه حرکت در این زمینه باید کاملا هوشمندانه و دقیق ودر حد توان دور از اشتباه باشد.
در فضایی که شیاطین مستکبر، افکارعمومی جهان را نسبت به اسلام و مسلمانان خدشه دار و بد بین کرده اند، نمی توان به وضوح و کاملا شفاف به نام اسلام و یا با شاخصه خاص و مشخص سیاسی حرکت کرد ! همانطور که شبکه ها ی اجتماعی غربی چون فیس بوک و ...هیچکدام به نام و یا برند خاص صهیونیستی وارد نشدند و عمل نمی کنند و خط دهی و اتاق فکر آنها را لابیهای صهیونیستی ساپورت می کنند که در نتیجه به سادگی در میان جامعه اسلامی نفوذ کرده و به صورت شبکه ای فعال می شوند ، متقابلا باید بدون ایجاد حساسیت و یا اعلام مواضع شفاف و با یک برند کاملا خنثی و سرد وارد لایه های پوستی و زیر زمینی شبکه های کوچک اجتماعی کشورهای مورد نظر شده و پس از آماده سازی بسترهای مناسب می توان به راحتی خوراک فکری مد نظر که همان اسلام ناب محمدی(ص) است را به افکار سطوح مختلف جامعه در موقعیت ها و زمان های خاص تزریق کرد که مطمئنا هدف آرمانی و متعالی ما در راستای اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)و رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز همین می باشد.
مقابله با دشمن و مقاومت در برابر او جنگیدن و یا پاتک زدن بعد از حمله او نیست بلکه ترویج افکار اسلامی و مکتب ناب اهل بیت(ع) است که خود پروش دهنده نیروهای زبده و قدرتمند در برابر دشمن در برهه های لازم می باشد.
حقیقتا خدا نیز با ماست اگر هدفمان او(جل شانه العزیز) باشد!

1 Comments:

  • سلام آقای ابراهیمی عزیز.
    سوال من اینجاست که چرا فیس بوک و توییتر برای انقلاب مصر مفید بوده و همین بخش خبری 20:30 خودمان کلی از فعالیت جوانان در فیس بوک و توییتر گزارش تهیه کرده اما به ایران که میرسه این سایت ها میشن سایت های ضد ایرانی؟
    اینکه در فضای تکسوی رسانه ای ما مردم یا مخالفین به به شبکه های اجتماعی مجازی رو میاورند دلیلی بر بد بودن شبکه های اجتماعی نیست. اگر دولت فضایی برای بیان مخالفت فراهم آورد و امنیت مخالفین را تامین کنند مسلما افرادی که در فضای مجازی فعالیت میکنند به دنیای واقعی میایند.
    مردم هر جایی که گیرشان بیاید ابراز مخافت میکنند. حتی پشت در دستشویی ها. ایا در دستشویی از طرف آمریکا برای سرنگونی نظام اسلامی ما ساخته شده؟

    By Anonymous مصباح محمدی, at ۲:۲۷ بعدازظهر ‎+۳:۳۰ گرینویچ  

ارسال یک نظر

<< Home