آمار كوشالي

كوشالي

شنبه، بهمن ۰۹، ۱۳۸۹

چراغی را که ایزد بر فروزد    هرآنکس پف کند ریشش بسوزد

یادش بخیر ، تو فتنه های سال 88 ؛ آمریکاییها و اسرائیلیها چقدر خوشحالی می کردند که بالاخره راه ضربه زدن به نظام الهی جمهوری اسلامی ایران رو پیدا کرده اند .
تلفیقی از جلبک سبز مخملی ، وطن فروش های بین المللی ، بهائیهای بی وطن ، سلطنت طلبهای آواره ، مال حروم خورهای مدعی دینداری ، آقازاده های عشق فرنگ ، ورشکسته های سیاسی ؛ با پشتوانه جمعیتی از بدنه ملت که با دروغ و دغل رسانه های صهیونیستی و عوامل داخلی آنها به میدان آمده بودند پایه های امیدواری شیطان شده بودند !
شیطانکهای منطقه در آن روزها برای دمیدن در آتش فتنه ایران عزیز سنگ تمام گذاشته بودند و همین کشورهای عربی دیکتاتوری خاورمیانه با فرمان اربابان آمریکائی خود ضمن ارسال چمدانهای پرپول برای برخی از سران فتنه و هم حزبیهایشان ، رسانه های ماهواره ای خود را در خدمت فتنه گران گذاشته بودند تا به قول خود ریشه تشیع علوی و تفکر مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه را برای همیشه بخشکانند .
اربابان صاحب تکنولوژی  فتنه گران در آن سوی دنیا با فعال کردن بسترهای نوین رسانه ای همچون یوتیوب ، فیس بوک ، ایمیل و ... به قول خودشان از حصارهای امنیتی نظام گذشته و جوانان معترض را سازماندهی کردند 
در آن روزها ایجاد این بسترهای ارتباطی در راستای رسیدن به هدف بزرگ شیطان یعنی خاموش کردن ندای حق طلبانه ایران علوی به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) آنچنان مهم جلوه می نمود که این احمقها فراموش کردند که بستر خاورمیانه در انتظار جرقه ای است تا آتش فشان خشم ملتهای در بند اسلامی را برانگیزاند و نظامهای دیکتاتوری وابسته به شیاطین را بر باد دهد .
بستری را که صهیونیسم بین المللی از ترس سخنرانیهای شجاعانه دکتر محمود احمدی نژاد در رابطه با هولوکاست و نابودی قریب الوقوع دولت اسرائیل برای سرنگونی نظام ولایی ایران عزیز تدارک دیده بودند امروز در اختیار میلیونها مسلمان تحت ستم خاورمیانه قرار گرفته تا نظامهای سکولار و دیکتاتور منطقه را نابود سازند . به قول قدیمی های خودمان : « چراغی را که ایزد بر فروزد   هر آنکس پف کند ریشش بسوزد » !
ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران است و یاد و خاطره امام عزیز خمینی کبیر (ره) در جان و دل ما طنین انداز است . همان مرد الهی که با ورودش به ایران پایه های قدرت شیاطین بر مردم را به لرزه در آورد و تا روز آخر عمر مبارکش ، حتی لحظه ای کوتاه یک تار موی کوخ نشینان را به کل ثروت کاخ نشینان نفروخت .
پس از رحلت آن بزرگ مرد تاریخ شکم فربهان امّت به تکاپو افتادند تا اجازه ندهند سیره امام تداوم یابد و به قول خودشان اشتباهات امام را جبران کنند .
این اواخر کار را به جایی رسانده بودند که علنا می گفتند باید تفکرات امام را به موزه ها سپرد و گوش به حلقه اربابان فرنگی خود اسلام عزیز را به قربانگاه می کشاندند .
اما سران اردوگاه شیطان یک نکته را از یاد برده بودند و آن هم اینکه مدیریت نهایی دوران آخرالزمان با امام معصومی است که به زودی خواهد آمد و در میدان نبرد مومنان حقیقی و فاسدان عالم ، پشتیبان مومنان است و در صورت مجاهدتهای ملت نصر و پیروزی ایشان را ضمانت فرموده .
امروز که خشم فرو خورده ملتها از ظلم و جور طاغوتیان از اردن تا تونس و از مصر تا یمن را درنوردیده و به عینه می بینیم که جهان پر از ظلم و جور شده است آیا وقت ظهور را نزدیک حس نمی کنید !؟
آیا ملتها امروز آمادگی ندارند تا منتقم خون حسین (ع) بر دیوار کعبه تکیه زند و ایشان را فرابخواند و ندا سردهد « أناالمهدی »
مولای ما ، لحظه ها را می شماریم و در انتظاریم که این دوران سخت دوری به پایان رسد . ما ملت ایران با ابراز انزجار از سامریهای امت خود ، سال گذشته با راهپیمایی دهها میلیونی خود در نهم دی عشق و ارادت خود را به محضر نائبتان نشان دادیم و ثابت کردیم که در سپاه سید خراسانی آماده ایم که شما را یاری کنیم .
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج والعافیه و انّصر وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته
با الها ، در ظهور ولی خود گشایش فرما و سلامتی و پیروزیش را ضمانت نما و ما را از یاران و دوستان و شیعیانش قرار بده 
آمین یا ربّ العالمین