آمار كوشالي

كوشالي

دوشنبه، آذر ۱۵، ۱۳۸۹

شاهکار تبلیغاتی ده نمکی در اخراجی های سه

اگر پیش از این اهالی خبر حوزه سینما باید منتظر اراده حاتمی‌کیا برای تصمیم به ساخت یک اثر سینمایی می‌شدند تا با پرداختن به  اخبار مربوط به فعالیت‌های این کارگردان پاسخگوی کنجکاوی‌های طرفداران عرصه سینما باشند، در چند سال اخیر مشغله‌های یک کارگردان خبرساز دیگر در کانون توجه منابع خبری قرار گرفته است.
موفقیت خبرساز "اخراجی‌ها" سبب شده است از لحظه‌ای که طرح ساخت یک پروژه سینمایی به ذهن ده‌نمکی خطور می‌کند تا تصمیم قطعی بر ساخت و کلید خوردن و اکران و... پر از حرف و حدیث جذاب باشد.
بازخورد اخبار منتشر شده از سومین اثر سینمایی‌ مسعود ده‌نمکی نشان می‌دهد که بار دیگر باید منتظر یک فیلم خبرساز باشیم بخصوص وقتی که این بار چاشنی سیاسی این قسمت از "اخراجی‌ها" بیشتر شده و زندگی سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری محوریت داستان آن قرار گیرد.
محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری و سیدجواد هاشمی بازیگران این سه کاندیدا هستند که تصاویر و بنرهای متعدد کاندیداتوری آنها موید این ادعا است.
مسعود ده‌نمکی در تازه‌ترین مطلب مربوط به روزشمار ساخت این اثر سینمایی، تصاویری تازه از تبلیغات انتخاباتی شریفی‌نیا، حاجی ظاهرالصلاح و رضا رویگری کاندیدای به اصطلاح روشنفکر منتشر کرده است که در ادامه می‌آید.