آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، آبان ۲۷، ۱۳۸۹

دلنوشته ای برای شهدای بسیجی فتنه سبز

بسم الله الرحمن الرحیم
یادشان بخیر . چند لحظه قبل ترش داشتند در مقابل نامردمان از نظام و انقلاب و از همه مهم تر حضرت ماه دفاع می کردند آخر تحمل نداشتند که بشنوند در کوچه های بنی انقلاب ماننده کوچه های بنی هاشم ناسزا بگویند ولی خدا را . آنها غیرت داشتند و مصمم بودند در دفاع ولیشان . من در روز قیامت شهادت میدهم که اگر اینها در کوچه های بنی هاشم بودند هرگز نمی گذاشتند با اولیا خدا آنگونه رفتار شود . می دانید چرا هدف تمام هجمه ها بسیج بوده هست و خواهد بود چون دشمن فهمیده است که فرزندان خمینی کبیر دیگر نمی گذارند کسی وقایع صدر اسلام را دوباره تکرار کند .
خدا رحمت کند حسام ذوالعلی را هنوز قلبش از داغ روز عاشورا سرد نشده بود که با ماشین زیرش گرفتند . آری حزب الله مظلوم است و در میان دنیاداران با همان مشکلی روبروست که ۱۴۰۰ سال است اولیا خدا با آن روبرو هستند .
آن خانمی که گفته چادر از سر من کشیدند و بعد هم گفته شهدای بسیجی شما کجا هستند ( عروس همان آقای نامه بدون سلام را میگویم ) بیاید آدرس بیت شهید را از من بگیرد . ما مثل شما نیستیم . ما وقتی برای خدا بذل مهجه میکنیم فریادش نمی زنیم این خصوصیت خاندان شماست که اگر خدمتی هم کرده است در بوق و کرناست.
شهدای ما رفتند تا شما مدعی نشوید که در تمامی بحران ها یاور رهبرید . امروز آن آقا دوباره نامه بدون سلامش را در وب خود قرار داده است . نه مثل اینکه ایشان خود دوست دارد منفور باشد . از شما بیشتر تر این انتظار نمیرفت . شما خوب در این چند ماه خود را نشان دادید . با اعمالتان ثابت کرده اید که دنبال سهم خواهی هستید از حضرت ماه ولی به همین خیال خام بمانید که مولای ما به کسی باج بدهد . شما گول عناوینی که به شما دادند را خوردید . فکر کردید وقتی این لقب را به شما دادند تا به آخر برای شماست . نه آقا جان ملاک حال شماست که پر است از اشتباه و بی لیاقتی . شهادت در این دوره سعادت است و نه فقط شهادت که دفاع از انقلاب هم سعادت است و لیاقت میخواهد .
آقائی که لفظ جدید می سازی برای جامعه جهانی لیاقت شما همان است که پسرتان را روز قدس بگیرند و با فشار شما آزادش کنند . لیاقت شما این است که اسرائیل از پیشنهاداتان در نماز جمعه حمایت کند . لیاقت شما این است که مردم در تشییع جنازه شهدا علیه تان شعار دهند و از صف وفاداران به ولایت بیرونتان کنند . بله شما همه بی لیاقتید و در این فتنه فقط و فقط کسانی لایق بودند که خود را بسیجی و فرزند حضرت ماه می دانستند .
 آری لایق غلام کبیری است که در سعادت آباد نمازش ترک که نمی شود هیچ شهید هم می شود . شما از خراسان که رفتید نیاوران در میان اسباب هایتان لیاقت رهبری همچون مولای ما را جا گذاشتید . هرکسی لیاقت ندارد مثل صیاد در فرمانیه شهید شود . آری فرزندان خمینی همیشه به دنبال لایق شدن برای شهادت هستند و دیگر نمی گذارند که دشمن خون کند دل امام و مولای ما را انشاالله.
تقدیم به روح پاک شهیدان فتنه سال هزارو سیصدو فتنه و اشک به امید گوشه چشمی

برگرفته از وبلاگ زیبای khatkhati