آمار كوشالي

كوشالي

سه‌شنبه، خرداد ۱۱، ۱۳۸۹

بار دیگر جام جهانی فوتبال؛ باردیگر حمله تروریستی صهیونیست‌ها


حمله روز دوشنبه کماندوهای نیروی دریایی رژیم صهیونیستی علیه ناوگان آزادی غزه، در شرایطی صورت می‌گیرد که سران این رژیم آتش بازی و جنگ 33 روزه علیه لبنان را نیز در روزهای برگزاری جام جهانی 2006 کلید زدند.
ارتش رژیم صهیونیستی در 21 تیرماه سال 85 چند روز قبل از فینال مسابقات جام جهانی 2006 آلمان، جنوب لبنان را از زمین، دریا و هوا آماج حملات خود قرار داد که البته در این جنگ 33 روزه متحمل شکست سخت از نیروی مقاومت و مردم این کشور شد.
رقابت های جام جهانی 2006 نهم ژوئن و حمله صهیونیست‌ها به جنوب لبنان نیز چهار روز بعد یعنی 12 ژوئن آغاز شد.
آن روزها بسیاری از کارشناسان، انتخاب این زمان برای حمله به لبنان را با توجه به مشغول بودن افکار عمومی به اخبار جام جهانی فوتبال "معنادار" ارزیابی کردند.
پس از شکست این رژیم در جنگ 33 روزه اما شاید فجیع ترین جنایت صهیونیستها در جنگ 22 روزه غزه اتفاق افتاد.
فرضیه کارشناسان رسانه ای درباره انتخاب زمان جنگ از سوی صهیونیستها در این تجاوز وحشیانه هم اثبات شد و در حالیکه در آستانه سال نو میلادی و روی کارآمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، رسانه ها بهانه خوبی برای سرگرمی افکار عمومی پیدا کرده بودند، رژیم صهیونیستی روزانه دست به جنایت های هولناکی علیه فلسطینیان مظلوم می زد. در مقابل قتل وحشیانه هزاران ساکن بی دفاع غزه اما صدایی در رسانه های جهانی شنیده نمی شد جز اخبار جشن و شادمانی سال نو و تصویری دیده نمی شد به جز ژست های دیپلماتیک اوباما.
اما جدیدترین جنایت نظامیان صهیونیستی هم در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی فوتبال 2010 در کشور آفریقای جنوبی انجام شد تا برای صحت فرضیه تحلیلگران درباره برنامه ریزی شده بودن این اقدامات دیگر شکی باقی نماند.
اکنون تا پایان رقابتهای جام جهانی 2010 نزدیک به یک ماه باقی مانده است و شاید از همین روست که کارشناسان بین‌الملل حمله وحشیانه امروز صهیونیستها به یک کشتی حامل موادغذایی و کمکهای بشردوستانه را مقدمه ای می دانند برای اقدامات غیرانسانی بعدی این رژیم که طی آن قرار است تابستان داغ منطقه در زمانی که اخبار جام جهانی داغ‌تر از این هم می شود، رقم بخورد.

1 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home