آمار كوشالي

كوشالي

شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۹

سخنان مهم وزیر اطلاعات

وزير اطلاعات با بيان اينکه آمريکا برغم تمامي توطئه ها و بحراني آفزيني هاي خود در برابر نظام مقدس جمهوري اسلامي ناکام بوده است، گفت: آمريکا توان مقابله با ايران اسلامي را ندارد.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمين "حيدر مصلحي" در گردهمايي امامان جمعه و جماعات شهرستانهاي کاشان و آران و بيدگل در کانون الزهرا (س) کاشان با اشاره به بيانيه اخير تهران، افزود: صدور اين بيانيه چالش سنگين و بزرگي را بر آمريکا تحميل کرد.
وي اظهار داشت: آمريکا به انحاء مختلف دنبال آن بود تا اجماعي را در کشورها بوجود بياورد که با هم پالکي هاي خود همراه شود، اما در اين مساله هم کاري از پيش نبرد.
وي تصريح کرد: آمريکا تلاش فراواني کرد تا حتي برزيل و ترکيه را نيز با خود همراه کند که اجماع جهاني عليه ايران بوجود آورد، اما با عنايت خدا و توجه حضرت ولي عصر (عج) بيانيه اي صادر شد که به اعتراف سياستمداران بزرگ آمريکايي يک مرتبه زير پاي آمريکا خالي شد و آن با چالش بزرگ بين المللي روبرو کرد.
مصلحي، تاثيرات انقلاب اسلامي در جهان را يادآور شد و گفت: امروز روساي جمهور برزيل و ترکيه نامه به روساي جمهور ديگر کشورها مي نويسند و از آنها مي خواهند که آمريکا را به چالش بکشانند که اين مهم نکته قابل تامل و توجهي است.
وزير اطلاعات، به موفقيت بزرگ سيستم هاي اطلاعاتي و امنيتي کشور در جنگ نرم دشمنان با شناسايي شبکه هاي ارتباطي به ويژه شبکه مجازي آنها اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در قضيه مقابله با فتنه در شبکه هاي مجازي با تخصص بسيار بالاي اينترنتي، چنان مقابل استکبار و به ويژه آمريکا قرار گرفتند که آنها در ميدان نيز از ايران رو دست خوردند.
وي، حاصل اين موفقيت را مستند به گزارش "اوباما" به سناي آمريکا عنوان کرد و گفت: رئيس جمهوري آمريکا در گزارش خود با عجز و ناتواني اعلام کرده است که با وجودي که سرمايه گذاري سنگيني در شبکه مجازي انجام داديم، اما به نتيجه اي نرسيديم.
مصلحي خاطر نشان کرد: سيستم هاي اطلاعاتي و امنيتي کشور توانستند، برنامه ها و توطئه هاي استکبار جهاني در شبکه مجازي را کمتر از 12 ساعت خنثي کنند.
وزير اطلاعات تاکيد کرد: هم اکنون سيستم امينيتي و اطلاعاتي کشور بر سران فتنه تسلط بسيار خوبي دارد، گرچه آنها دست از تلاش بر نمي دارند.
وي از روحانيت و امامان جمعه و جماعات خواست استفاده از شبکه مجازي و اينترنت را جدي بگيرند و با اين شيوه به مقابله دشمنان بپردازند.
وي تاکيد کرد: روحانيت اگر از اين ابزار استفاده کنند مي توانند نقش بزرگي را در هدايت بسياري از انسانها ايفا کنند.
مصلحي ، خطاب به امامان جماعات و روحانيت گفت:‌ا گر دنبال هدايت انسانها هستيد راه اين هدايت آشنايي شما با اين شبکه و اينترنت است، ابزاري که گرچه دست ساخت استکبار است، اما مي توان با آن عليه خودشان اقدام کرد.
وزير اطلاعات در بخش ديگري از سخنان خود تهديدهاي امنيتي کشور را به چهار دسته تقسيم کرد و اظهار داشت: اين تهديدها شامل "بيگانگان" و در راس آن آمريکا و رژيم صهيونيستي اسرائيل و هم پالکي آنها مانند انگليس، فرانسه و آلمان، "ضد انقلاب سنتي داخل و خارج کشور" که در 30 سال گذشته تلاشهاي فراواني براي شکست نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام داده اند.
وي از "ضد انقلاب جديد" که در طول 30 سال گذشته شکل گرفته و حرکت آن در دوره سازندگي شروع و در دوره اصلاحات به اوج رسيده از تهديد ديگر ياد کرد و گفت: اين طيف که در دولت نهم با چالش جدي مواجه شد و سيلي محکمي خورده بود، در انتخابات دهم به ميدان آمد و به دنبال بازسازي خودش بود و در نهايت به جريان فتنه انجاميد.
وزير اطلاعات از "نفاق جديد" به عنوان تهديد امنيتي ديگري در کشور نام برد و گفت: کساني که در دوره حيات امام (ره) جرات نمي کردند، بگويند ما با ولايت فقيه مشکل داريم، اينجا به ميدان آمدند و در واقع باطن خودشان را نشان دادند.
وي تصريح کرد: اين نفاق جديد در واقع پايه گذار فتنه بعد از انتخابات دهم بود.
وي خاطر نشان کرد: در بررسيهاي انجام شده از دفاتر و مجموعه هاي برخي از سران فتنه به اطلاعاتي دست يافته ايم که از 20 سال قبل گروهي شکل گرفته بود که هدف آن براندازي دين از بطن ايران اسلامي است و همه اينها داراي مستندات است.
وزير اطلاعات همچنين در بخش ديگر سخنان خود با گراميداشت سالگرد ارتحال ملکوتي امام راحل و آزادسازي خرمشهر به تشريح عمليات دستگيري عبدالمالک ريگي سرگرده گروهک تروريستي پرداخت.

1 Comments:

ارسال یک نظر

<< Home