آمار كوشالي

كوشالي

چهارشنبه، اردیبهشت ۱۵، ۱۳۸۹

رزمایش بزرگ دریایی ولایت 89

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور نمایش قدرت برتر خود در منطقه خلیج همیشه فارس ، اقدام به برگزاری رزمایش عظیم و گسترده ای در پهنه جنوبی خلیج فارس نموده است .
حضور مقتدرانه ایران اسلامی در رزمایشهای مداوم دریایی با همت غیورمردان ارتش و سپاه در ماههای اخیر ، پاسخی مقتدرانه به زیاده گوییهای رئیس جمهور کم تجربه آمریکا در باب تهدید اتمی کشور عزیز ما محسوب می شود که در ذیل آن گوشمالی برخی از مینی کشورهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس که بر اثر پرخوری و بدمستی هر از چندگاهی بجای عاروق زدن ، مزخرفی از خود در می کنند ( علی الخصوص برخی از شاهزادگان اماراتی )  هم محسوب می گردد
در همین راستا رزمایش دریایی ولایت 89 ، در منطقه ای ، به وسعت بیش از 250 هزار كیلومتر مربع ، از تنگه هرمز تا دریای عمان و از آب های آزاد سواحل هند و پاكستان، تا مدار 22 درجه شمال اقیانوس هند ، به مدت هشت روز برگزار می شود .
امیر دریادار سیاری ، با توضیحاتی در مورد این رزمایش گفته اند : در این رزمایش شش مرحله ای ، یگان های شناوری سطحی در انواع كلاس ها، زیر سطحی های مختلف جمهوری اسلامی ایران ، یگان های پروازی ، یگان های عملیات ویژه و تفنگداران دریایی حضور دارند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینكه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ، نیروی زمینی ، هوانیروز و نیروی هوایی ارتش، یگان های عملیاتی حاضر در این رزمایش را پشتیبانی می كنند گفت : نقطه آغاز رزمایش از منطقه دوم ولایت جاسك ، منطقه جدید التاسیس نیروی دریایی ارتش است .
با امید درخشش روزافزون فرزندان شجاع جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نظامی ، علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و ... حتی اگر دشمنان استعمارگر این ملت و معدود وطن فروشان اجنبی پرست ، از شدت بغض و حسد یاوه سرایی کنند .