آمار كوشالي

كوشالي

دوشنبه، اردیبهشت ۱۳، ۱۳۸۹

معلم عزیز روزت مبارک

سالهاست که یک قشر پرتلاش و زحمت کش از صبح زود ، کمر همت رو بسته و علیرغم تمامی مشکلات و دشواریها ، هنرمندانه مشغول معماری ذهن و فکر نوجوانان و جوانان این سرزمین آسمانی اند .
اگر بزرگان ما گفته اند که معلّمی شغل انبیاء است ، حقیقت شیرینی را بیان داشته اند که همه ما آن را با تمام وجودمان لمس کرده ایم .
ای فرشتگان پیامبرگونه ، ای افرادی که بنا به فرموده مولای متقیان امام علی (ع) به واسطه آموزشهایتان جمع زیادی از مردمان مفتخر به بندگی شمایند ؛ روز معلم تنها بهانه ایست که تک تک ما بار دیگر از صمیم قلب فریاد بزنیم که معلم عزیزم دوستت دارم .
معلمان زندگی من بعد از خدای بزرگ عبارتند از مادر عزیزم ، پدر عزیزم ، مربی عزیز دوره پیش دبستانی ، معلم عزیز کلاس اول ، مدیر مدرسه دوره ابتدایی ، ناظم مدرسه دوره ابتدایی ، معلم عزیز کلاس دوم ، .... ، اساتید عزیز دوره دانشگاه و همه آنانی که در کوی و برزن ، مسجد و منبر و هرجایی ، چیزی به من آموخته و من آموخته هایشان را فراگرفته کمال یافتم .
آموزگاران عزیزم ، خاضعانه دستان بامحبتتان را می بوسم و به همه شما افتخار می کنم و امیدوارم تا در این دنیا سربلند و پیروز زندگی کرده و در پایان سفر زمینی تان مورد عنایت خاص پروردگار عالمیان قرار گیرید 
ان شاء الله