آمار كوشالي

كوشالي

دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۷

ماه رمضان و دست پخت ضرغامی

ماه رمضان امسال ، بر اساس تجربه چند سال اخیر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر مبنای شعار سال جاری کشور یعنی نوآوری و شکوفایی سنگ تمام گذاشت و در راستای ایجاد حال و هوای عرفانی جامعه به امر مهم آموزش لحیم کاری ، جاسازی قره قروت ، تعلیم و تعلم جدیدترین دشنامهای رایج ، روزه خواری ، ایجاد چشم برزخی برای بندگان برگزیده خدا همچون افسانه بایگان ، استفاده همراه با تعمد از اسامی ائمه اطهار برای برخی از خلافکاران حرفه ای ، قاطی کردن دزد و پلیس و ایجاد ارتباط خانوادگی بین این دو قشر و ... اهتمام نمود و اینها تنها گوشه های کوچکی از دست پخت برادر انقلابی و فاتح لانه جاسوسی آمریکا ، ضرغامی بود که به ملت ایران هدیه نمود و علیرغم اعتراضات گسترده مردمی نسبت به مفاهیم و محتوای سریالهای ویژه ماه رمضان سیما ( بخوانید نان خانه نور چشمی های برادر ضرغامی و معاونت سیما ) نوآوری و شکوفایی ضرغامی را پایانی نبود و همچون روال پنج سال گذشته مرغشان یک پا داشت و بس
تنها یک چیز باقی می ماند و آن هم این سوال که حرمت شکنی و مبارزه با هنجارها با جدیدترین شیوه های نوآورانه و شکوفامحور تا کجا ادامه خواهد یافت و آیا منظور نظر رهبری معظم این بود ؟