آمار كوشالي: چرا حاج آقا هاشمی رفسنجانی بر آشفت ؟

كوشالي

شنبه، مرداد ۲۶، ۱۳۸۷

چرا حاج آقا هاشمی رفسنجانی بر آشفت ؟

هاشمی رفسنجانی ، عاشق احمدی نژاد شده
طبق یه ضرب المثل قدیمی ایرانی گفته شده که « عشق حقیقی از نفرت شروع میشه ! » . شاید این موضوع در باب سیاست هم جواب بده ، کار خدا رو چی دیدیم غیر ممکن که نیست ؟
این احساس بیشتر زمانی بروز کرد که بعد از سه سال دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد که در موارد متعدد شاهد نوعی ارتباط غیر مرسوم مابین ایشان و حاج آقا هاشمی رفسنجانی بودیم ، رئیس تشخیص مصلحت در سخنرانی مشهد خود پرده از حقیقتی برداشتند که تا پیش از این تا این حد واضح و آشکار بیان نمی کردند
مدارا به مدت سه سال که به عبارتی تحمل سه ساله دولت نهم را در بطن خود دارد واز شرایط تقابلی سرشاخه های متصل به حاج آقا کاملا روشن و آشکار بود به وضعیت جدیدی بدل شده که با بیان صریح این موضوع از سوی پیر سیاست عجیب و قابل تأمل بود . همانطور که در سرمقاله کیهان و واکنش آقای کوچک زاده نماینده مجلس هشتم هم اشاره شد مفهوم مدارا در سه سال گذشته با عنایت به شیوه این مدارا تنها در دو وجه قابل توجیه است . اول آنکه واقعا در این مدت حاج آقا و دوستان مشغول مدارا بوده و این همه مشکلات تحمیل شده بر دولت همراه با خویشتنداری بوده است . به عبارت دیگر در صورت عدم تحمل حضرت ایشان ، تحولاتی رخ می داد که وضعیت موجود در برابر آن بهشت برینی بود که حالا هست
شق دوم قضیه این است که مدارا عنوان پنهانی بود برای تقابل با تفکرات عدالت محور دکتر احمدی نژاد و در این مرحله بدون پوشش و حجاب تقابل با دولت نهم در دستور کار قرار گرفته است .
لذا رئیس جمهور باید خود را آماده فاز دوم تلاشهای تخریبی رقیب انتخاباتی خود کند که اینبار نه تنها شمشیر را از رو بسته بلکه اشاره حاج آقا رفسنجانی به دستور رهبری معظم در جریان این سه سال تخریب پنهان همراه با مدارا ، امیدی به پا در میانی هیچ کس نخواهد بود و در این راه ریاست تشخیص مصلحت با تشخیص مصلحت نظام حتی سفارشات رهبری را نیز برنخواهد تافت !؟
سوال اینجاست که در ورای این نفرت بی نظیر چه حکمتی نهفته است و آیا روزی تبدیل به یک عشق بی بدیل خواهد شد ؟