آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، مرداد ۲۱، ۱۳۸۹

وحشت رسانه های ضد ایرانی از تصاویر حفر قبور برای متجاوزین

پس از نمايش يك فيلم كوتاه از قبرهاي آماده اما خالي در جنوب ايران، برخي منابع خبري منطقه ای و فرا منطقه ای نتوانستند وحشت خود از اين تصاوير را پنهان كنند.
افزودن عنوان
پایگاه خبری عربی "ایلاف" در این باره نوشت: این موضوع وقتي جدي تر به نظر می رسد كه، یکی از فرماندهان سپاه پاسداران ایران اعلام كرد: « همانگونه كه قبرهاي ايران پذيراي نظاميان صدام بود هم اكنون نيز قبرهايي براي پذيرايي سربازان آمريكايي تدارك ديده ايم.»
وی در بخش دیگری از سخنانش نیز گفته است: « به منظور حفظ تمامت جسمی و کرامت کشته شدگان دشمن و پيشگيری از مفقوديت بلند مدت آنان ترتيبی اتخاذ شده است تا با حفر قبور کافی در مناطق مرزی و يا نقاط مرزی نزديک به خطوط نبرد عمليات تدفين اجساد سربازان دشمن به خوبی و در کمترين فرصت ممکن انجام گيرد.»
سردار پاسدار "ميرفيصل باقرزاده" فرمانده كميته جستجوي مفقودين ستاد كل نيروهاي مسلح در گفت وگويي كه امروز يكشنبه در پايگاه اطلاع رساني بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس انتشار يافته است،‌ اعلام کرد: تعداد 320 هزار قبر براي متجاوزان احتمالي به خاك ايران در حال حفر است. وي گفت: اين برنامه بر اساس كنوانسيون ژنو و با هدف "حفظ تماميت جسمي و كرامت كشته شدگان دشمن" اجرا مي شود و در آن، پيش بيني شده است به طور متوسط در هر استان مرزي كشور بين 15 الي 20 هزار قبر براي سربازان دشمن متجاوز حفر شود.


در همین باره روزنامه انگلیسی "ديلي تلگراف" نوشت: اين تصاوير به صورت نمادين تهيه و پخش شده است و ممكن است مربوط به سال ها قبل باشد و در واقع ايراني ها همچنان در جنگ رواني عليه آمريكا پيشتاز هستند.
آسوشيدپرس نيز به نقل از یک فرمانده ارشد نظامی ایران گزارش كرد: همانگونه كه قبر سربازان ارتش صدام را حفر كرديم قبور آمريكايي ها را نيز از هم اكنون حفر كرده ايم.
این خبرگزاری مي افزايد: همه مي دانند كه هيچگاه جنگي بين ايران و آمريكا رخ نخواهد داد و يا حداقل درگيري زميني بوجود نخواهد آمد و اين قبرها اگر جسدي را در خود جاي دهد آمريكايي نخواهد بود بلكه اجساد سربازاني خواهد بود كه از كشورهاي منطقه و به طور مشخص از كشورهاي عربي به كمك آمريكا خواهند داد! زيرا ايران بارها اعلام كرده چنانچه از سوي آمريكا مورد هدف قرار گيرد ، هدف هاي مشخص در كشورهاي همپيمان آمريكا در منطقه را نابود خواهد كرد.
"ايلاف" نیز در بخش دیگری از خبر خود مي نويسد: ايران و آمريكا در خط قرمز مجازي يكديگر براي جنگ قرار گرفته اند.
این موضع گیری ها به سخنان سردار باقرزاده بر می گردد که جدای از مباحث بالا گفته بود: «در تلاش هستيم تا با اقدامات پيشگيرانه، گام مفيدی برای کاهش رنج ها و آلام خانواده های آن گروه از سربازانی که در تجاوز احتمالی به کشورمان به هلاکت می رسند برداريم و نگذاريم تجربه تلخ و طولانی جنگ ويتنام تکرار شود.»