آمار كوشالي

كوشالي

دوشنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۸۹

رفتارهای مشایی ، اثبات کننده هوشیاری رهبری معظم انقلاب

بدون هرگونه مقدمه چینی ، متن نامه هشداردهنده رهبر باهوش و آینده نگر ایران اسلامی حضرت آیت الله العظمی سیدعلی خامنه ای به دکتر احمدی نژاد را در ابتدای شروع به کار دولت دهم مرور می کنیم :
«انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت اولي رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است. لازم است انتصاب مزبور ملغي و كان لم يكن اعلام گردد.»
دقت در بند بند همین چند جمله کوتاه و مقایسه آن با شرایط جاری کشور نتایج اعجاب برانگیزی را به دنبال دارد .
1- انتصاب رحیم مشایی بر خلاف مصلحت جنابعالی
پیش بینی هوشمندانه ای که متأسفانه با عدم درایت رئیس جمهور در این موضوع خاص کاملا محقق گردیده است .
2- انتصاب رحیم مشایی بر خلاف مصلحت دولت
این پیشبینی هم متأسفانه به همان دلیل نخست تحقق یافته است .
3- این انتصاب موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است .
این جمله عجیب و پیش بینی شجاعانه در آن مقطع هم امروز به اثبات رسیده و مهمترین علت سرگشتگی و نگرانی جمع عظیمی از حامیان دولت مکتبی و اصولگرای دکتر احمدی نژاد ، ریشه در رفتارها و گفتارهای غیرمعقول و عجیب اسفندیار رحیم مشایی دارد که با یدک کشیدن عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت اصولگرا ، رفتارهایی غیر اصولی و گاها غیر دینی را از خود بروز می دهد .
4- لازم است انتصاب مزبور ملغی و کان لم یکن اعلام گردد
در پشت این حکم صریح و محکم رهبر معظم انقلاب ، رگه هایی از تمرد پیشین رئیس جمهور دیده می شود که سبب شده تا رهبری عزیز ، ناچار به نگارش حکم ولایی شده اند . علیرغم آنکه خود مشایی پس از یک هفته از نگارش نامه حضرت آقا ، از پست معاون اولی استعفا داده و به ظاهر تمکین نمودند لیکن بزرگترین نمره منفی آقای دکتر احمدی نژاد در همین فراز تاریخ ثبت گردید چراکه اولا تمکین به حکم ولایی با یک هفته تأخیر اتفاق افتاد ؛ ثانیا شیوه تمکین هم با ظاهری نامطلوب یعنی استعفای متکبرانه رحیم مشایی و پذیرش همراه با اظهار تأسف رئیس جمهور همراه بود ؛ ثالثا با ابلاغ حکم ریاست دفتری رئیس جمهور آن هم بلافاصله پس از نامه رهبری عزیز و در ادامه واگذاری حداقل دوازده پست رسمی و مهم کشوری به همین شخصیت مورد مذمت رهبری انقلاب 
مجموعه ای از اشتباهات زنجیره ای جناب آقای دکتر احمدی نژاد بودند که عوارض منفی آنها تا آخرین روزهای کار این دولت و حتی سالها بعد از آن دامنگیر جبهه اصولگرایی و شخص رئیس جمهور مکتبی خواهد بود .
علی ایحال ظاهرا دکتر احمدی نژاد نصیحت ناصحانه مقام عظمای ولایت و خیل عظیم حامان اصولگرای خود را جدی نگرفته و در یک مسیر یک طرفه غیر قابل بازگشت در حال رانندگیاست . ادامه این رفتار سبب خواهد شد تا پیش بینی های در حد اعجاز رهبری معطم انقلاب ، هر روز بیش از پیش اثبات شده و جایگاه دکتر احمدی نژاد را در میان حامیان اصلی ایشان تضعیف گردد .
البته امیدواریم که دکتر هرچه سریعتر هشیاری خود را بازیافته و با خلع ید اسفندیار مشایی ، طرحی نو دراندازد .    ان شاء الله