آمار كوشالي

كوشالي

سه‌شنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۸۹

شانس

گفت: سازمان سيا از خجالت سران فتنه درآمد!

گفتم: چطوري؟!

گفت: يادت هست سران فتنه ادعا مي كردند كه در زندان هاي جمهوري اسلامي به برخي از زندانيان تجاوز شده است؟!

گفتم: آره، اما هيچ نمونه و موردي ارائه نكردند و معلوم شد كه دروغ گفته اند... حالا مگه چي شده؟

گفت: در تشكيلات صداي آمريكا (VOA) يكي از مجريان به يكي ديگر از ضدانقلابيون شاغل در صداي آمريكا تجاوز كرده و كارشان به دادگاه كشيده است.

گفتم: پس بالاخره سازمان سيا براي ادعاي سران فتنه، سند و مدرك پيدا كرد!

گفت: حالا ديگر سران فتنه مي توانند سرشان را بالا بگيرند و با افتخار اعلام كنند كه تجاوز صورت گرفته است!

گفتم: تجاوز صورت گرفته، اما در ميان خودشان بوده.

گفت: براي سران فتنه چه فرقي مي كند، آنها دنبال تجاوز بودند كه بالاخره انجام شد! حتما احساس مي كنند كه خيلي خو ش شانس بوده اند!

گفتم: چه شانسي؟! يارو يك چيزي روي زمين ديد براي اين كه بدونه چيه يك انگشت به دهانش گذاشت و بعد با ناراحتي گفت؛ حالم به هم خورد! اين كه...! شانس آوردم پامو روش نذاشتم!!