آمار كوشالي

كوشالي

چهارشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۵







بيانيه ائتلاف رايحه خوش خدمت خطاب به ملت ايران



آقای احمدی نژاد تو تنها نمی مانی

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية والنصر و جعلنا من اعوانه وانصاره والمستشهدين بين يديه
سلام بر ملت شجاع و عدالت طلب ايران، سلام بر مردان سخت كوش و زنان صبور ايران ، درود بر دختران و پسران جوان ، اميدوار و آرمان خواه سرزمين عشق و مهر ايران اسلامي ؛
مدتهاست حرفهاي بسياري در سينه هامان مانده است كه مجال گفتن آنها را نيافته بوديم و هر زمان به زمان ديگري موكول مي كرديم .
يك دليلش راز صبوري بود و مگر مي شود آرمان حق طلبي و طنين عدالت خواهي جز با صبر و تحمل به نتيجه برسد .
آن روز كه آمديد و با رأي تان به شوراي شهر دوم در نهايت امر ، غير مستقيم احمدي نژاد را شهردار خود قرار داديد ، هيچگاه كسي فكر نمي كرد كه پيمان شما و اين مرد خدا آنچنان مستحكم گردد كه امروز اميدواريتان و حل مشكلات اين كشور با لطف حضرت حق در دستان سخت كوش و رنج كشيده وي قرار گيرد .
مردم آزاده و فهيم تهران ؛ در خانه هايتان نشسته بوديد و در تنگناي مشكلات زندگي تمامي درهاي اتاق مسئولين و رياست طلبان به رويتان بسته بود و فقط فكر مي كرديد بايد توصيه نامه يك آدم متنفذ در دستتان باشد تا فلان مشكلتان رفع گردد .
آيا اين طور نبود ؟
و وقتي شنيديد كه در محله تان و در آن منطقه اي از تهران كه زندگي مي كنيد ندا بر خواست كه شهردار بي ادعاي تهران ملاقات مردمي دارد ،‌ باورتان نشد كه شهردار به ميان مردم آمده است .
از اولين ديدارتان با احمدي نژاد حرفهايي داريد ...
ساده ، صادق ، غيور ، آرام و با چشماني درخشان از مهر چگونه پذيراي تان شد . آن روز آنان كه چشم ديدن اين مهر ورزي و خدمت رساني را نداشتند به اين پيوند زيبا غبطه خوردند اما به جاي اينكه ياد بگيرند سنگ اندازي كردند ، مردمي بودنش را به تمسخر گرفتند و شيوه و منش خداجويانه وي را توهم دانستند .
آن مادر پير را به ياد بياوريد كه احمدي نژاد از ميان جمعيت به سوي او مي شتابد ، مادر پير دست احمدي نژاد را مي فشارد و اشك بر چشمان جوانان محل جاري مي شود و خدا در بالا نظاره مي كند .
و حال احمدي نژاد رئيس جمهور همه ملت ايران است و چه زيبا اين ملت پشت در پشت احمدي نژاد ايستادند تا او رئيس جمهور شود و اين وعده خدا بود كه به دست مردم محقق شد آيا چيزي جز اين است ؟
همشهري هاي عزيز تهراني ، هم ميهنان شريف ايراني؛ مگر مي شود چنين پيوندي ميان شما و احمدي نژاد به وجود بيايد و براي عدالت و مهرورزي و خدمت صادقانه به شما دشمني وجود نداشته باشد ، آنان همان هايي هستند كه مكيدن خون ملت برايشان همانند يك نوشيدني گرم در زمستان و خنك در تابستان است .
آنان هماناني هستند كه در شهرداري تهران به ثروتمندان اين شهر تراكم مي فروختند و براي سرمايه داران شهر رفاه درست مي كردند و با تباني با هم بسياري از اين پولها را به حساب يكديگر مي ريختند .
آنان هماناني هستند كه ايل و قبيله و فاميل خود را در دستگاه هاي كشور نفوذ مي دادند و فرزندان شما مدرك تحصيلي به دست جوياي كار و در غم زندگي !
آنان هماناني هستند كه مثل آب خوردن مي خواستند مردم را فريب دهند .
مادران تهراني ، پدران تهراني
شما با واژه فريب كاري به خوبي آشناييد ، زمزمه هايتان در شهر نشان مي دهد از آنچه بي زاريد دروغ است و فريب و چقدر همه ما تشنه ذره اي صداقت و درستي هستيم .....
و اما امروز آناني كه به احمدي نژاد عقيده دارند و زندگي و مشي خود را احمدي نژادي كرده اند ، دلشان و قلبشان مي تپد براي اينكه دوباره مشي احمدي نژاد را به شورا و شهرداري تهران بازگردانند.

مردم ....
باور كرده ايم كه عدالت شدني است
باور كرده ايم كه ايمان داشتني است
باور كرده ايم كه خدمت ، مردان عمل خود را پيدا كرده است .
و باور كرده ايم كه گفتار نيك آنگاه كه از دل برآمد لاجرم بر دلهايمان نشست.....
اکنون در آستانه انتخابات شورای شهر قرار گرفته ایم
بر این تصور بودیم که ما حامیان مشی،شور،ایمان و اندیشه احمدی نژاد ،چگونه خود را به ملت معرفی کنیم؟
هیچ چیز جز پیچیدن رایحه طیبه خوش خدمت به باورمان نرسید
با رایحه خوش خدمت آمدیم
به دور از چشمان شما ننشستیم تا با گروههای سیاسی زدو بند کنیم ،با هیچ حزبی پیمان نبستیم جز با شما مردم و عقیده و منش احمدی نژاد .
آن گروهها را دعوت به این راه نمودیم، در هر کسوتی که بودند. چه آنان که خود را اصلاح طلب می نامیدند و چه آنانی که خود را اصولگرا می دانند...
گفتیم بیایید و با این سیل عظیم همراه شوید اما آنان نیامدند.
چون این راه،راه احزاب ،باندها،گروهها،سرمایه سالارها نیست بلکه این راه ،راه خوبی ها ،پاکی ها،مهربانی ها و خدمتگزاری است.
می خواهیم از طرف خودمان و شما چند جمله ای را هم با احمدی نژاد بگوئیم...
درود و سلام خدا و بندگان مهربان خدا بر عدالت تو،بر تلاش تو،بر خدمتگزاری تو و نیایشهای نیمه شب تو که از خدا توان و نیرو می خواهی برای خدمت به این مردم.
بغض گلویمان را گرفته است و حرفهای بسیاری با تو داریم که در این مجال نمی گنجد
اما به تاریخ عقیده مان مردان عدالت را بسيار در تنهايي دیده ایم و همین موجب شده است خود را بسنجیم و ببینیم امروز احمدی نژاد را که برای عدالت بپا خواسته است چگونه یارا باشیم ؟
آقای احمدی نژاد تو تنها نمی مانی ....
این مردم به تو بی وفایی نخواهند کرد چون تو وفا نمی شکنی
چون تو بر پیمانی که با آنان بسته ای مصمم و استوار ایستاده ای .
امروز همه ما منتظریم تا علیرغم همه کارشکنی هایی که اصحاب زر و زور و تزویر علیه تو می کنند و تمامی تهدیداتی که در آن سوی مرزها علیه تو و به عقیده ات می شود خدمت رسانی خود را ملموس تر کنی و مردم به زودی بهبود اوضاع و حل مشکلات را بیشتر لمس کنند .
می دانیم که آن وعده را محقق خواهی کرد و ما اینجا به عنوان حامیان تو به این مسئله یقین داریم .
اما مردم فهمیده اند که تو در حال ریشه کنی بی بند و باری اداری و فساد مالی و اقتصادی هستی .
و مردم می دانند که تو بر سر پیمان خود برای مبارزه با فساد در دستگاه های اداری ایستاده ای .
ما با رایحه خوش خدمت آماده ایم تا در حمایت از منش ، مرام ، پاکی و روحی که در شهرداری تهران دمیده بودی آن را به تهران بازگردانیم .
آقاي رئيس جمهور ،‌ درد دل هاي اين مردم و حاميان بي ادعاي تو بسيار است،‌ اما مجال كم و از حوصله اين مكتوبه خارج ،‌ فقط مي خواستيم صميمانه بگوييم بر پيمان خود و اين ملت به تو و آرمانهايت وفاداريم ،‌ ما به خميني كبير (ره) وفاداريم ،‌ ما به فرزندان شهيد وطن ،‌ آن راست قامتان جاودانه تاريخ وفاداريم ،‌ ما به رهبر عزيزمان كه نظاره گر اين همه شور و اميد تو و ملت است و قلبش مالامال از مهر و عطوفت به اين پيوند است وفاداريم .
ما و این ملت به احمدی نژاد و پیمان ناگسستنی او برای آبادانی و رشد و تمدن ایران اسلامی تا رسیدن به قله های پیشرفت و ترقی وفا داریم .
دست به دست هم دهیم به مهر/ میهن خویش را کنیم آباد.
والعاقبه للمتقين
ائتلاف سراسري رايحه خوش خدمت