آمار كوشالي

كوشالي

چهارشنبه، فروردین ۰۸، ۱۳۸۶


اس ام اس های با صفا


اين اس ام اس فقط براي دويدن شما به سوي موبايل بوده و هيچ خاصيت ديگه نداره

اهداي اس ام اس اهداي زندگيست ،هم اكنون نيازمند ياريه سبزتان هستيم (انجمن بيماران اس ام اسي
ـبه مرغ ميگن چرا تخم نمي ذاري ؟ميگه،شوهرم گفته به خاطر 75 تومن هيكلتو خراب نكن

با من تكرار كن 1،2،3،4،5،6،7،8،9،10 آفرين منگل خان فردا الفبا كار ميكنيم
به اندازه 2 تا چشمام ميخوامت (ارادتمند شما موش كور
تمام عمر تو حسرت اين بودم كه يكي حسابي بغلم كنه (خاطرات يك جوجه تيغي
تو توي رگ من جا داري ،تو خون من جا داري ،رفتم دكتر گفت انگل داري
شب شنبه است جهت غافلگيري اموات صلوات
خيلي بيكاري ببينم تو درس نداري ، كاروزندگي نداري ،خواب و خوراك نداري ؟... كه 24 ساعت تويه قلب مني ؟
سه نفر توي دنيا خيلي حال ميكنن كسي كه به عشقش ميرسه ،كسي كه بهش ارث ميرسه ،كسي كه اس ام اس من بهش ميرسه نترس آقا هروقت به هوش اومدي به من زنگ بزن



اگه اين اس ام اس رو خوندي يعني دوستم داري اگه پاك كني يعني عاشقمي ،اگه جواب بدي ديوونمي ،اگه جواب ندي يعني منو ميخواي ،حالا چي كار ميكني ؟



ميدوني جريان تو با جريان خون چه فرقي داره ؟خون ميره تو قلبو بر ميگرده ولي تووقتي ميري تو قلب ديگه بر نميگردي



خدا گر ببندد زحكمت دري به رويش زند قفل محكمتري
امروز ،روز خوش تيپ ترين دوست دنياس ،تو هم مثل من اين اس ام اس رو واسه كسي بفرست كه مطمئني هيچكس بهش اين روزو تبريك نميگه
اگه بخوام دور دنيا رو در 80 روز بگردم دور تو ميگردم كه دنياي مني
كي گفته كه اقيانوس عشق ساحل نداره تنبل خان پارو بزن
يه ضرب المثل نميدونم كجايي ميگه كه به هيچ كس به جز خودت و خرت اعتماد نكن منم به جز خودم و خودت به هيچ كس اعتماد نميكنم
به چشمهاي آنها خيره ميشوم .به رفتارشان ،به لبها و اندامشان مينگرم و ياد تو مي افتم .....و تو را در وجود تك تك آنها ميبينم .....من الان تو باغ وحش هستم
ميدوني رمز موفقيت چيه ؟بهت ميگم ولي قول بده پيش خودت بمونه .رمز اينه :...563280474156617991250...............
داشت يكي نداشت ،دريايي بود كه اصلاآب نداشت ،روزي ماهيگيري با توري كه اصلا گره نداشت رفت به دريايي كه اصلا ماهي نداشت ،ماهي گرفت كه اصلا سر نداشت ،انداخت تو قايقي كه اصلا ته نداشت و رفت به ساحلي كه اصلا شن و ماسه نداشت ،گر چه اين داستان سرو ته نداشت ،اما ارزش سر كار گذاشتن شمارو داشت
ـدانشمند بزرگ گاليله ،اگر روي ماه تو رو ديده بود هيچوقت از كره ماه حرف نميزد
زمستان بهانست برف از آسمون خسته ميشه ،پائيز بهانست ،برگ از درخت سير ميشه ...اس ام اس بهانست دلم برات تنگ ميشه