آمار كوشالي

كوشالي

پنجشنبه، دی ۲۸، ۱۳۸۵


ابراهیم نبوی: تاریخ مصرفم تمام شده است


ابراهيم نبوي گفت: بايد اعتراف کنم که در اينجا تاريخ مصرف افرادي مثل من خيلي زودتر از آنچه که فکر مي کردم به پايان رسيده و هراس ناشي از اين مسئله موجب ناراحتي رواني ام شده است
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاههاي اينترنتي اپوزوسيون خارج از كشور ، ابراهيم نبوي که در جمع اپوزيسيون خارج از کشور سخن مي گفت افزود: زندگي در اينجا راحت است و در واقع ما با كمك دوستان در امريکا خوب زندگي مي كنيم.
نبوي تاكيد كرد : ولي آنچه كه مهم است اينكه ما ابزار آنها هستيم و تمام لذتي را که در اين چند سال تحت لواي حکومت ايالات متحده چشيده بوديم به تلخي خواهد گراييد
وي تاکيد کرد: بايد اعتراف کنم که در اينجا تاريخ مصرف افرادي مثل من خيلي زودتر از آنچه که فکر مي کردم به پايان رسيده و هراس ناشي از اين مسئله موجب ناراحتي رواني ام شده است
در همين حال محسن سازگارا نيز طي يادداشتي در سايت وابسته به ضد انقلاب خارج نشين تصريح كرد: بايد به دنبال راهبرد جديد رفت در شرايط فعلي نمي توان هدف ها را پيش برد در واقع هيچ زماني هم اثر گذار نبوديم
وي افزود:‌ اپوزوسيون منفعل است و براي خارج شدن از اين وضعيت بايد از مستي هاي روزانه كم كرد و به كشور كمي فكر كرد