آمار كوشالي

كوشالي

شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۸۵

پاسخهای رسول اکرم به سوالات اعرابی

ميخواهم داناترين مردم باشم حضرت فرمود: از خدا بترس

ميخواهم از خاصان درگاه خدا باشم " شب و روز قران بخوان

ميخواهم از خاصان باشم " در كارها راستي و درستي پیشه كن

ميخواهم هميشه دل من روشن باشد مرگ را فراموش مكن

ميخواهم از دشمن به من افتي نرسد " توكل به خدا كن

ميخواهم هميشه در رحمت حق باشم با خلق خدا نيكي كن

ميخواهم در چشم مردم خوار نباشم " پرهيزگار باش

ميخواهم عمر من طولاني شود " صله رحم كن

ميخواهم روزي من وسيع گردد " هميشه با وضو باش

ميخواهم به اتش دوزخ نسوزم " چشم و زبان خود را ببند

ميخواهم بدانم گناهان من به چه چيز ريخته ميشود
ء" به تضرع و توبه به حال بيچارگي

ميخواهم سنگين ترين مردم باشم " از كسي چيزي مخواه

ميخواهم پرده عصمتم دريده نشود " پرده عصمت ديگري را ندر

ميخواهم كه گورم تنگ نباشد " مداومت كن به قرائت سوره تبارك

ميخواهم مال من بسيار شود " مداومت كن به قرائت واقعه هر شب
مي خواهم فرداي قيامت ايمن باشم " ميان شام و خفتن مشغول به ذكر باش
ميخواهم خداي تعالي را در نماز حاضر يابم
ء" در وقت وضو ساختن دقت كن
ميخواهم در نامه ي عمل من گناه نباشد و هميشه
خير و خوبي باشد " به پدر و مادر نيكي كن
ميخواهم براي من عذاب قبر نباشد " جامه خود را پاك نگهدار